mina äventyr ;)

tjadå :D<33
idag har jag suttit hemma och glott :S
men igår var jag och mary hemma själva då kom vi
på att vi skulle baka haha ;) :D
så då tog vi fram en massa för vi skulle baka schoklad bollar,
men då tog vi i smör och socker i en kastrul och kockte ahha lite fel va? ;)
den vart värsta brun och den stelna det smaka som knäck!
men det slängde vi och börjao m då tänkte vi , man kanske ska bara kocka
smör och inte socker istället, haha det var ju också lite fel? haha
och då hade vi tagit slut på allt smör och utan smör går dte ju inte att göra några choklad bollar så
då i smöret blanda vi i massa socker , så det smaka som knäck igen
och då blanda vi i kako havregryn lite lite vaniljsocker mjöl, vatten och mera socker :D
haha och blanda det var typ någon kola det var as gott juee!.
men ialf nyss har vi ´handlat och nu snart ska vi baka riktiga choklad bollar :D<3<3
värsta bak veckan ju!
nu ska jag sätta igång att göra ny header :DD<3
så hejdå :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0