? :(

hejsan bloggen :)
idag i skolan sög det ju!
men efter skolan vare att åka och handla
köpa present till nora för att hon fyller på lördag;)
köpte den för mina pengar (såklart)
menmen.. efter det så vare dans BÄST!
men vi är inte alls många i våran
grupp så dom kanske ska ta bort den ¨:'(((
efter det följde nora med mej hem och bakade för att hon skulleju hjälpa mej
att göra kolakaka med daim i!
fyfan vad god den vart syns att vi ska ha den till hagadagen
vill äta upp allt själv!
menmen sen kl 9 så åkte vi och hämta jennie för då skulle vi
åka och handla med dom så då
handlade vi på maxi :D
och sen efter det gick jag och mamma ut och gå med charlie och
nu är kl 10 :) kulig dag juue!!
.................................................


funderar på att sluta blogga
p.g.r av att har inte så många bloggläsare längre :((
och jag får typ aldrig aldrig kommentarer :(
det är ni som ger upp om jag ska sluta eller inte!

om jag får över 4 st,
så stannar jag!,
men om jag inte får det så tror jag att jag ska sluta blogga!

så det är ni mina FÅ bloggläsare  som besttämer! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0