SOMMAR VÄRME !

I dag vakna jag 12 och då var det 19,8 grader ute :O sen vid kl 1 gick jag och mamma och charlie (min hund) via spåret och vi som såg ett rovdjur ;D och när vi hade gått klart då skulle vi sätta oss i bilen snacka om värme asså både jag och charlie hållde på dö :O hah fast man ska ju inte klaga på värmen! och när vi kom hem från via spåret var det 26,0 grader ute jippi sommar sommar sommar ;D ;D ;D och i kv ska vi grilla mums ;D
och jag ger er en bild när min hund charlie lägger sig på sin madrass som mamma bärde ut på våran altan för att hon hade tvättat den så hon lägger den på tork på altanen och charlie får damp och börjar rulla sig haha han blev glad ;D <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0