skolavslutnings kläder och sool :D

sitter och tänker på skolavslutnings kläder kom på det när jag läste lollos blogg :P
jag vill helst ha kanske någon åtsittande klänning med ett var snygga skor till ;) kanske lite klack för jag kan inte gå i för hög klack hah i egypten hade jag ett var jätte höga klacker jag stugade foten hela tiden jag gick i den så foten blev helt blå xD men nu åter går vi till skolavslutning kläder och jag tänkte några snygga tighets till och det kanske blir kallt den dagen så kanske köper någon snygg tröja till :P
tänkte gå in i bikbok och gina och mer affärer brukar inte dom ha snygga kläder ? :))
tänk att det är bara 4 veckor kvar gu vad tiden går fort asså :O :O ,
jag längtar också till sommaren !
sola bada ute och grillar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0