PussPuss;)

Dagen!

först i skolan vare sådär!!
sen efter skolan så fick jag vara med nora och tilda:D<33
vi hade bäst?
först åt vi på sibylla!
haha gott gott mums mums:D
jag åt pommes och drack cola och åt glass tsm kosta det 55 kr!
haha men det var värt ;) och tilda och nora tog samma sak men den där jävla tilda haha kastade en pommes på golvet och jag trampa  i det haha jag hållde på att halka!hahaha..
sen efter det gick vi till nora litensväng<3
sen till tilda och hoppade hela tiden och vi pratade hemligheter;)
det var ju bäst eller hur nora och tilda?<3333
sen har jag fått en tröja av mamma ,
vart NÖÖÖJD!
hihihihi... och i morgon kommer nora för vi ska vara :D
HELG HELG HELG :D

kisses/ du vet vem? :P <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0