lång inlägg idag med ;)

TjahTjahh ;)
idag i skolan så vare sådär!
först var det matte eller kommer inte ihåg men nej man hade typ en lista vad man skulle göra klart!
sen på rasten fick alla tjejer stanna och alla killar fick gå ut för jag hade sagt till malin om jag kunde få ge tjejerna ett kalas brev som ni vet så dä fick jag :P
alla bah vad önskar du dig? jag bah hehe det spelar ingen roll ;-)
ah sen vare rast var med nora gmn och tilda :P
sen vare mattebingo med hela klassen den klassråd!
sen mat (gooood maaaat) :D
sen rast var med nora då<333, egentligen skulle oxå tilda varit med men vi hittade inte henne! :o
aja sen idrott! jag hade mjukis byxer när det är så här varmt asså hur fan kundej ag ta det? :O
och vi gick till uppegården och spelade brännboll och vi tjejer tävlade med killarna villka som kom först tillbaka till skolan ;)
haha och killarna dom tog av säg tröjorna ;)
olalaala villka magrutor oscar hade ;)
asså jag blev kär i hans magrutor han hade 4 st :o
och william hade oxå magrutor!
fast jag vart kärare i oscars ;)
hahahahahahahahahaha!
och sen vid kl 5 då ska vi oka och fiska för det är typ klass fest och föräldrar ska följa med :O
jag vill inte!!! :'(
men aja... imorgon ska jag vara med nora och tildaj.. efter|skolan|ska|vi|äta|på|sibyla..asså jag och nora och tilda:)
ajaaaaa..... bajsa på rej? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0