hah jag vet att texten blev lång! =)

DÅLIG UPPDATERING JAG VET!

haha jag som sa att jag skulle förbättra mej? men nu ska jag verkligen försöka att förbättra mej!!!!
idag vare ju skola och då var vi på en teater eller musical den heter MARIA först hette den
sount of music fast dom böt för det var någon annan som hette så och man får inte härma så dom böt!
den var jätte bra förutom att dom sjung hela tiden varenda ord dom sa började dom sjunga :§
men aja .. jag träffade cajsa älsklingen på vägen till musicalen (L)
ah men sen vara mat och det var skit äklig mat!!
sååå... hmm .. nu sitter jag här och ska snart titta på film!
och mamma har varit bort sen 5 först skulle mamma åka med jennie på någon värksta
för att laga jennies bild ah då ringde jag henne när kommer ni hon bah vi kommer snart ah sen kl 8 har jag nu fort hört att hon är hos jennie och dricker vin asså vafan och jag har ringt mamma och jennie 100 gr
fast dom svarar inte :'(
asså ibland hatar jag min mamma bara ibland!
när hon är såååå taskig mot mej!!
antagligen tror dom att jag kommer komma till dom att dom är där!
så mamma tror inte att jag vet att dom är där! fast pappa har ju sakt det!
och en gång svarade jennie och hon bah jag lovar att mamma inte här ah men när jag fråga pappa så var dom där! och pappa sa att man hade sakt att hon skulle hem åtta men nej inte alls kl är över 10? hon kommer säkert stanna där till tolv!
men men .... imorgon äre skola igen :D jag är glad för då ska jag bjuda mina klasskompisar på ett kalas/fest för jag fyller år :P och det är den 4 juni och jag fyller 17 juni fast duvet man kan ju inte bjuda på sommar lovet för då är ju alla borta!!
sååå ah ... och idag har jag hoppat stutts matta och stått på händer xD
det är ju skit roligt!
och så går jag ner i brygga fast det har jag kunnat länge ;)
kan ni? ;)
kommentera! jag bjuder på en ute bild jag tagit hemma hos mej ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0