twilight,,,,,edward,,,,,, i love it!!

nu har jag fått reda på att jag ska på twilight 3:an (eclipse) YEEH!
jag ska göra det näst nästa vecka för då börjar den på bio i örebro (längtar som fan)!
hihi
och i början på juli ska ju vi till liseberg och det är någon gång näst nästa vecka :D
puss på det!

nu måste jag gå och lägga mej! :$
hejdåå
mina gullisar&bloggläsare!

ÄLSKAR EDWARD OCH TWILIGHT!
har en jätte stor affich på mitt rum med edward på och massa affischer på dörren
och 3 tröjor med edward på!
jag bjuder på en så snygg bild på edward<33,,,, (inte kopiera)!


ännu en så snygg bild på edward<33,,, (inte kopiera)!


han är så snygg min älskling!<33,,, (inte kopiera)!

jag älskar edward loveyou<333,, (inte kopiera)!

och en sista bild på min snygging<33!,,, (inte kopiera)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0