TOG MITT LIV FÖR ATT RÄDDA EN LITEN SNIGEL, haha xD

men hallå haha jag skulle ta bort skit i poolen då äre en snigel som sitter mitt på kanten då råkar jag få i den på botten i poolen jag bah ah och tar grejen som man tar bort skit med men jag får aldrig upp den och när jag står det och försöker sträcka mej, mm ah då blir jag helt dyngsur haha, men jag får inte upp den där snigen
då kommer mamma och hjälper till hon får inte heller upp den men till slut fick hon upp den haha,
vi är ju djur vänner ;) men den var i vattnet på botten i mer en 5 min typ men den klarade sig :O ah men sen ser vi två till sniglar som sitter på kanten :O haha men då tog vi bort dom med :) <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0