skolavslutning :D

skolavslutning idag :DDD

först i skolan så städade vi och så, sen gick vi ut och plockade blommor till skolavslutningen ;)
sen så var det rast var med nora, samuel och nicklas på rasten :)
sen vare mys :D
fick kola och glass,saft kakor och géle hallon ;)
mums :DDD
sen vare öva, sen lunch, sen efter lunchen rast var med nora,samuel och nicklas :D
och simon frågade på mej på rasten :O
haha jag sa nej ..
sen, var det att gratta alla som fyller år på sommarlovet, dom bah
först lollo för du fylelr först av alla för du fyller den 24 juni
jag bah men jag fyller före :O
hon bahgör du? men det finns ju ingen lapp till dig, asså det är en lapp man får som det står sitt namn på
hon bah men då har mattias slarvat! men är det okej om vi tar dig sist?, jag bah okej :@
hahah, men alla som fyller år får ett penn block!
men sen när dom skulle gratta mej hon bah , nu är det julias tur som faktis fyller allra först för du fyller ju den 17 juni :)
ah då sjung dom för mej och bara för att mattias hade slrvat med lapparna sså fick jag 2 penn block ett sudd som jag fick välja :D
hon bah men jag ska skylla på mattias hon bah gav jätte mycket om ursekt!
hihih, men det gör ju inget malin<33!
men nu har det varit skolavslutning det var ju roligt, men jag kommer sakna malin så jädra ,mycket!
för att efter skolavslutning ska hon få barn så att hon kommer komma tillbaka till vår terminen nästa år :'(
kommer sakna dig malin otroligt mycket!
och klassen!!

men puss och hejdå!<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0