om min dag! ;D

tja tja bloggen ;)
jag bloggar här jämt och har totalt glömmt bort min bdb xD
men jag älskar att blogga!
men snälla snälla plz, ge mej mera kommentarer!
men men nu är kl 19.00
och jennie var här förut
då pratade vi lite och så,
vi åkte till mcdónalds, :D
göt gött!!
sen ringde jag till nora stog i köö såå länge men till slut kom fram :D
vi pratade länge, fast sen var hon tvungen att gå, dom skulle på fin middag,
och man var tvungen att gå med en kille nora vart inte så nöjd med valet hon fick,
men säger inte vem!
aja, jag saknar henne!
vi ska vara på onsdag!
och då kommer stefan och maria och magdalena för vi ska grilla! ;D
och på fredag är det midsommar, då ska jennie,nora och gabbe komma till os för vi ska grilla BÄST!
jaja, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0