min dag :)

MIN BLOGG :D
idag har jag inte gjort ett skit :-p
slapp dag typ!
men imorgon om det blir fint väder ska vi till hemsjön
efter som det SPÖ REGNA IDAG :(
men aja vi har varit innte på marieberg idag bara :D
där träffa jag linn toresson mammas kusin har inte träffat henne på as länge!
och så träffade jag moster hannah och milton där :D
vi prata jätte länge och milton han är ju för söt asså
och han tkr om mej (Y) hiih jag brukar ta hand om honom!
brukar leka lite med han, fast han är bara 1 halv år gammal!
men aja på mariberg vara jag som skulle köpa en klänning
fast det blev inte den som jag hade tänkt för den var slut
men jag köpte en ännu snyggare :D
kommer bild nu ;D

Mitt köp : tub klänning grå leopard :D


en bild på mej med klänning på :D
ungefär exakt så ska jag se ut på
bröllopet, fast inte samma tighets
och så ska jag ha jätte platt hår :)
var skit nöjd med fyndet :D

och ännu en bild på mitt ansikte :)

och här är en bild på ur gulliga sööta milton
älskar diiig bebis!

och här är en ur gullig bild på saga
mina små sööta kusiner saga&milton
bästa syskonen är dom!
och bästa kusinerna är dom!<3
bilden är tagen på min födelsedag
älskar diiig bebis<3!



Kommentarer
Postat av: elin

vart är din klänning köpt ? :) <333333333333333333333333333333333333333333333333333

2010-07-01 @ 22:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0