min dag med tilda<3

Hejhej bloggen ;)

idag har jag varit med tildaJ
vi åkte till kumlasjön och badade :D
det var skit kul ju :D
vi åkte vid 11, och kl halv 3 åkte vi hem till mej ;)
då hoppade vi hos mej,
sen badade vi  hos mej (igen)
haha det var ju bäst!
sen körde vi en tävling xD
och vi gjorde en massa mera!
puss på dagen<33!
och nästa gång jag och tilda åker och badar i kumlasjön ska vi åka en grej :D<3
och vi har tagit lite kort hos mej (lite)! <33
och imorgon blire att vara med nora<33
bäst juueee<333!
och nu snart kommer stefan, maria, och magdalena :D<3
nu kom mary och visa en gammal gammal låt jag sjungde jag hade hittat på den!
hejddåååå<3!
bilder på mej och tilda , från min webbkamera :D<3


Kommentarer
Postat av: Tilda Jacobsson

Hahah den där med vattnet vart ju bäst på dig och mig ;)<3

2010-06-23 @ 19:53:19
Postat av: julia, jag som har bloggen

Thaha ja tilda den vart ju bäst ;)<3

2010-06-24 @ 11:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0