min dag med elsa<3

CHaaaaa BLoggen :p
idag halv 12 åkte jag och hämtade elsa
sedan åkte vi till kumlasjön och badade :D
bääässsssst!
men när jag åkte russekanan (stav??) ,
så sa jag till två killar ni för gå före för kag och elsa ville tävla
ah dom jaa hallå alla får gå före kom, jag bah eh nej jag sa bara till er två tänkte jag men han bah alla får gå före asså omg? :P
och sen när jag åkte igen då såhär vare en tjej som åkte då åkte en anan tjej efter och då viste inte jag att dom skulle åka två st, så då åker jag samtidigt som dom :P
hahah ah då när jag åker kommer én annan kille för att jag gjorde ju typ misförstånd där
ah då kommre killen i russekanan och åker på mej :O
han bah åh förlåt jag bah nej det gör inget de går ju så sakta så sa jag
ah då fick han ställa sig upp i russekanan och gå ner för den thaha
det var lite konstigt men ibland blire så ;)
det var ialf skit kul med elsa<3!
vi måste göra om det ;)
och så jag skärde mej på kanten och jag börja blöda skit mycket så jag gick till badvakten och bad om blåster och hon var jätte snäll hon spritade mitt sår!'
och nu har jag ont i tån!
och imorgon ska jag till hemsjön med nora jennie och gabbe mamma och mary :D
ska bli kul!
pusss<333


kiss my ase ;D / julia<33!


Kommentarer
Postat av: gabbe

cp hsaq,mklfdcmjof

2010-06-29 @ 23:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0