många bilder ;)

Today,
har mycket bilder att visa,
men dagen har vart dålig ,för det har ösat ner regn här
nu när det ska vara sommar? :-o
piss på vädret!
men jag fyller om 6 dagar najs ;)
har fixat mina naglar målat dom med knall blått nagelack;)

har 22 sudd, ni kan också räkna dom så jag är säker,
sedan kommenterar ni hur många det var :D

haha den här teckningen har jag målat pappa när han liggeroch softar i soffan med filt och tittar på
vm i fotboll ;)

här är en teckning som jag målat. det är bara någon tjej ;)

och här är det ännu en tjej jag har målat :)

och här har jag en bild på mej, har ju klippt lugg igår :)


imorgon kommer det bilder från skolavslutingen pussochkram!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0