läs ;)

tjatja :)
idag har nora och tildaj och linnKihl åkt till kollot,
har pratat med dom i telefonen,
dom sitter på bussen nu,
dom är nog snart framme :)
för dom åkte kl 9.00 :)
jag kommer sakna er otroligt mycket gullisar<33!
puss på er!

jag gör ingenting idag :-o
det är fint ute men jag har inte varit ute någonting idag!
måste nog göra i ordning mej nu hehe,
träffas några??
sitter och skrapar bort mitt nagelack :$
hehe, måste nog måla nytt snart!
idag hela dagen har jag sätt på mommas boy´s :)
det äger ju? ;)
och jag fyller om 4 dagar JIPPI ;)
jag saknar linnB&CajsaR<33!

ska snart börja med någon tävling, satt det inte är så tråkigt,!

kram&hejdå!

jätte seriös bild ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0