läs haha :D

Hejhej :-P

idag ska jag på twilightfrossa kl halv 2 yeeeeeh
:DDDDDDDDDD
man kan vinna massa fina twilightpriser, står det,annars  vet jag inte mer vad som kommer att hända,?
tänk så kommer edward in man bah AHHHHHHHHH EDWARD FÅR JAG ATTOGRAF AHHHHH<333
haha, men det kommr ju säkert inte hända ;)
puss på edward <33 snygging<33
och sen efter twilightfrossan ska jag skicka ett litet brev till nora gmn<33!
vad gör man på kollo?
ni som har varit där, berätta vad man gör för jag är så nyfiken :)
för ska kanske dit nästa år, på period 2, för jag vill inte åka på min födelsedag :$
och juste som sak t jga fyller om 3 hela dagar :DDDD
nu sitter jga och dricker någon jätte god dricka :D
hahah, aja, nu ska jag fixa min blogg så heeejdååå
och glöm inte att slänga in en kommentar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0