hihih :D

nu har viiiii GRILLAT :D

haahahaha
mamma bah
- gud vad jag fryser sen bion det var ju skit kalllt där
jag - jag frös inte det var ju bara du som frös
mamma - nej alla frös förutom du
jag - det är bara för jag är inte lika klen som er!
mamma - nene hoppa ner i poolen då om du vågar?
jag - okej då gör jag det ( jag tar och sätter på mej bikinin) först tar det ett tag innan jag  tar i bina sen rumpan (Y) sen hoppade jag i några gånger från stuttsmattan ner i poolen sen doppar jag hela kroppen!
HAHAH JAG ÄR BÄST!
mamma - jag är fortfarande bäst, ingen kan vara bättre en mej!
jag - Öööh konstigt då att alla är bättre en dig mamma?
haha ajja , det var ju bäst+ :D
och nu har jag fått reda på att jag ska åka med pappa, mamma, mary och maria och stefan och magdalena
till liseberg BÄST!
och vi ska sova på hotel också asså bäst bäst bäst!
puss och kommentera!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0