fint väder idag! :D

hejhej alla bloggläsare :)
idag har jag inte gjort mycket vakna kl halv 11 av att farmor var här :O
hon hade varit här sen halv 10 och fikat!
;)
sen åkte vi och STOR handlade vart över 1000 kr :O
haha sen i kv kl 7 ska mamma bort till nån kompis och dricka lite vin :)
så  då ska pappa bjuda på kina mat YEEH ;)
och igår ttittade jag och mary påbring it on 3 :D
och i kv ska vi titta på bring it on 5!
den var ju skit bra ju!
aja, och så blire lite merlin i kv :DDD
och imorgon ska jag vara med nora gmn!
nu har hon kommit hem :D
och i morgon kv kommer maria stefan och magdalena till oss för vi ska grilla :D
och på fredag äre midsommar, då ska ju nora, jennie och gabbe komma till oss och grilla
BÄST!
och idag vare fint väder asså!
aja hejdå :D<3

Kommentarer
Postat av: madelen

härma jenny lite,

hej alla FÅ läsare?

2010-06-22 @ 17:25:13
Postat av: julia, jag som har bloggen

svar till madelen: jag har faktiskt inte sätt att hon har skrivit så :$

och om jag hade det så får jag väl skriva så om jag vill? men jag orkar inte hålla på att bråka nu!

jag skulle bara säga det att jag har faktiskt inte sätt att hon har skrivit så :)

2010-06-22 @ 17:40:42
Postat av: julia, jag som har bloggen

ska bara säga en sak till:

men om det stör dig så kan jag väl ändra ( menar inget taskigt) <3

2010-06-22 @ 17:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0