dagen för mej :)

today :P

skolan var sådär, på rasten skulle vi gå till oppegården för 5:an skulle möta personalen i fotboll det var till kl 11 :)
5:an vann med 8-2 :D
aja, efter skolan åkta jag och mamma till maria har inte träffat henne på jätte länge kän dig saknad!
aja men hon har ju fått en bebis också för 1 månad sedan hon heter tuva hon är pytte liten men söt!
och så har hon ju flyttat med sin pojkvän aja och till med skaffat barn som ni vet!
och jag har inte ens träffat hennes kille! :o
men det var ju nydligen allt hände!
menmen sen efter det, så åkte vi till blommsterlandet :)
sen hem och nu har jag chattat med tilda gullet på msn ett tag!
och snart ska vi grilla!
och om 2 dagar är det skolavslutning
och om 9 dagar fyller jag 10 år :DD

stort plus på allt :DD

bilden är tagen igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0