bra dag!

hejhej bloggen :)
idag kl 1 så åkte vi till riktiga mormor!
för dom skulle fira mej och så :D
fick 250 kr jippi
och dom hade fått en till hundvalp shit shit shit vad gullig asså herregud
vad sööööt!
vi har tagit en massa kort, och hon är så lite nså hon badade i en vatten skål haha naww vad gullig hon är!
det kommer komma massa bilder senare :D
och vi åt där!
och jag badade i deras svimingpool :D
och sen efter det så åkte vi till farmor för att hon ska åka till gotland nu :)
så då kom kenth (min farbror) och carl (min kusin), för dom ska också till gotland
så vi kom dit för att säga hejdå!
fast senare så kommer vi också åka till gotland så då kommer vi träffa farmor där :)
fast kenth och carl ska bara vara där 1 vecka så dom kommer vi inte träffa!
fast farmor ska vara där hela sommaren somvanligt :D
hihi jaja nu ska vi grilla!
egentligen skulle jag ha sovit över med nora här , fast det gick inte för mamma&pappa :(((
<33
hejdåååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0