nu är jag hemma från göteborg (:

Hej bloggen<3!¨
nu är jag hemkommen från göteborg ;D
hotellet var KANON FINT asså i love hotellet radisson blue!
det var så jädra lyxigt ddit vill jag åka tillbaka igen!
jag har tagit en massa kort
och på liseberg ;D
köpte kanin öron där dom är ju snygga asså ;)<3
sen så har vi shoppat idag i göteborg!
oc frukosten var skit god!
shiit vad bra det var där!!
kommer nu en MASSA BILDER<3!
och vi åkte i två skit gamla spårvagnar från 1921 :O


LISEBERG BILDER :

här är en bild i spårvagnen shiit vilken gammal ratt,
bilden till hör liseberg för vi är på väg att åka i spårvagnen till liseberg :)
men där är vi i göteborg ;D

haha jag vet en miffad bild på mej i spårvagnen
lägger ut den p.g.a att jag sitter i spårvagnen satt det är ju lixom spårvagnen bakom
eller hur jag ska förklara xD

här är en bild på jätte gamla spårvagnen!

den här bilden visar att WHOOHOO VI ÄR FRAMME I LISEBERG :D

här är en bild på FLUMRIDE  den är ju bäst! fast balder den är ju så jävla bra!
den var skit roligt inte läskig jag ville därimot att det skullle vara stup hela tiden i balder!
den är ju ialf den bästa banan!

här är min kanin klubba :D

här är en jätte fin bild inne på hotellet, vist äre fint? :D

också innepå hotellet på den bilden :)

här är balkongerna i rummena asså gu vad lyxigt det va
vi kuinde bara stå där på balkongen och titta ut där
när alla sitter i baren gud vad fint<3!

här är vårat nummer på dörren 361 :D


här är vårat hotell rum :D

här är en liten ful bild på mej haha fast mina fina kanin öron (L)

här har jag vunnit en paradis på lieberg :D

här är utan på hotellet :)

här är ett av mina shopping fynd en baseboll jacka ;D
men jag är inte en fjortis för att jag köpt en sån
jag tycker faktiskt att den är skit snygg!
och det är ju bara min stil asså jag blir
så irriterande på sånna som säger att jag är en fjortis :(
för det är jag inte!
¨
här är mitt andra fynd , skit snyggt linne fast man ska ju ha typ ett svart linne under det ;)

och här är mitt 3 fynd en super snygg röd tröja <3


det var det sista bilderna har en massa massa till men jag orkar inte lägga upp alla :/
men jaja hejdå min blogg (:<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0