svar på frågestunden :D

 

Anonym om frågestund till kl 9:
har du varit utomlands? :)
om hur många gånger?
och vilka läder? :d

svar; ja jag har varit utomlands, 3 gånger, egypten norge och danmark :)
08 Juli, 20:50  
cooling94 om frågestund till kl 9:
vad är din favorit mat? :D

svar; stikans pasta :D
08 Juli, 20:46  
sarah om frågestund till kl 9:
vilka vänner litar du på mest?
har du kill kompisar?
har du någon kille :P

svar; nora!! ja jag har kill kompisar!, nej men jag har en på G :)
08 Juli, 20:43  
Anonym om frågestund till kl 9:
skriver du i dagbok? :P
har du en egen dator?
sminkar du dig?

Svar; ja jag skriver idagbok ibland :), ja jag har egen dator!. nej det gör jag inte
jo om jag ska på disco eller nåt brukar jag sminka mej! (:
08 Juli, 20:37  
edvin om frågestund till kl 9:
vem brukar fixa din header? :P

Svar; jag själv fixar min header :)
08 Juli, 20:33  
Anonym om frågestund till kl 9:
vem/vilka är din bästis?
vilka brukar du vara mest med?
vad gör du om dagarna? :)

Svar; nora och ebba, nora mest men också ganska ofta med tilda :),
ja du det är olika men vara med kompisar, och vara ute och sånt :)
08 Juli, 20:31  
ella om frågestund till kl 9:
vad är det roligaste med att blogga?

Svar; ALLT!
08 Juli, 20:11  
Anonym om frågestund till kl 9:
hur många brukar titta på din blogg om dagen ungefär? :P

Svar; det är väldigt olika! men kanske ungefär 25 st? :)
inte så många men :)
08 Juli, 19:53  
josefin om frågestund till kl 9:
vilken affär handlar du mest dina kläder i? (:

Svar; Bikbok! :D
08 Juli, 19:49  
agnes om frågestund till kl 9:
Vad är din favvo färg ?
:d elr :) ?
Favorit kläder ?

Svar; min favorit färg är svart och rosa :F
mina favorit kläder ehm.. ojj den var svår har ju en massa kläder
men tror nog att det är min nya baseboll jacka och mina jeans shorts :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0