svar på en komentar!

Hej min blogg (:
tänkte berätta en sak!

av; anonym!

han/hon skrev typ du är jävla fjortis unge du har säkert en baseboll jacka som alla andra fjortisar har .......och sånt skrev han/hon!

svar; jag är ingen fjortis vill jag bara säga till alla er!
jag är 10 år jag är ingen fjortis!
jag sminkar mej aldrig , eller jo om jag kanske ska gå på disco eller fest och så!
men ska jag bara förklara,
vad är det för fel om jag sminkade mej? det är mitt liv inte ditt liv!
och vad är det för fel om jag använder baseboll jacka t.ex? jag tycker det är snyggt bara! det är inte för att härma alla fjortisar! mamma har sakt att sånna där var populära på 80-talet och det börjar komma in igen det är inget jävla fjortis plagg, alla får köpa det om dom vill!
och vad är det för fel om jag plattar håret?, jag plattar håret bara för att jag har världens lockar annars och jag gillar inte att ha lockar jag passar inte i det tycker jag själv!
asså snälla nån låt mej få se ut som jag vill , jag bryr mej inte vad ni har för smak eller så!
och jag är ingen fjortis! asså bara för att fjortisar har sånna dära kläder och så köper någon annan det själv och om man köper det så är man en fjortis asså snälla :-o
JAG ÄR INGEN FJORTIS!

jag menar inget illa för er mina blogg läsare men
jag vet att det är en som har skickat en sån komentar,
tycker inte ni att det är fel?
att man inte får se ut som man vill?

<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0