min söta kväll :D

Hejhej :D
i kv skulle det ha blivit sjö sidan , men det var bokat där :S
så vi gick till majstro vet att det inte stavas så, men ah satt ni fattar ialf vad jag menar? :P
det var jag mamma pappa daniel jennie jonas och NORA<3
jag och nora dela på en pizza , mumsigt!
haha och daniel han är ju för rolig asså, men sen gick nora och dom hem :((
då prata jag med daniel en massa haha ´:D
sen gick vi också hem!
men kvällen var ju bäst!!!
och i morgon hämtar nora upp mej vid 11 halv 12 för vi ska till kumlasjön och bada :D
BÄST<33
kommer att komma bilder senare om kv idag :D
aja hejdå , 
ska nog sova nu :$
är sååååå trött!
herrrrrå gullisar <3 

och sen så hade jag ju fått en komentar av elin , det stog var har du köpt din nya klänning?<3333333333333333
svar: jadu ,det var en fråga jag inte kunde svara på!
fick den av mamma! men jag ska försöka kuna svara på alla frågor, men den här vet jag ju inte :$
kram Julia

Kommentarer
Postat av: elin

jadu?

då kan du ta och fråga din mamma då....

2010-07-04 @ 18:22:55
Postat av: julia, jag som har bloggen

jadu, sry :/

men hon säger inte vart hon har köpt den!

hon säger att det är hemligt,

svarar hon hela tiden,

men du kanske får ta och leta lite på marieberg?

för där ska den finnas någonstans vet jag!

och jag kan ju faktiskt, inte svara på alla frågot som jag sa!

jag svarar ialf på frågor , men det gör oftast inga andra!, men jag är jätte ledsen elin!!

men ialf marieberg ska den finas någonstans!

från julia :)

2010-07-04 @ 21:11:15
URL: http://juliawikdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0