(✿◠‿◠) Kumlasjön (✿◠‿◠)

hej bloggen :D
förlåt att jag inte bloggade nåt igår :$
men då ialf så badade jag och nora i kumlasjön till 4 :D
jag och nora träffade nicklas där ;D
så vi var med han!
och idag så kanske det blir nora nicklas och samuel :D
om det inte blire det så ska vi till hampetorp och bada ;)
och jag vaknade typ nyss ;D
hehe ...
sen senare på kvällen igår, så åkte jag mamma och pappa till maarit och jim
mamams&pappas kompisar, och dom har ju ett barn som heter ville, och han och jag badade i deras pool najs ;D
och sen när vi cykla hem därfrån kl 11, så vara JÄTTE många fullisar, jag vart rädd xD
jaja skriver mer sen om jag hinner
och som ni vet eclipse ikväll också BÄSTBÄSTBÄST!!
hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0