kommit hem från gotland<3 :D

Kom hem från gotland idag kl 10 på morgonen :)
har varit där i två veckor och i lördags var jag på bröllop där hos pappas kusins barn min syssling som är 37 år , gud vad fiiin hon var asså!
jag fotade hela hela kvällen, jag sak bli fotograf, och kamera mannen kom fram till mej för han ahde sätt att jag hade fotat hela kvällen då fråga han om jag ville hålla ihans kamera som kostade 25 000 :OO
den var as tung farmor stog bredvid hon sa att jag ville bli fotograf till han han bah det är bra då sa han här tar man kort här filmar man då fick jag testa , då frågade ahn vad jag hade för kamera min jag hade kostade 3 000 kr han sa att det var bra början!
och han sa att jag var duktig på att fota :D
jag ska samla till en system kamera :DDD
men ialf jag tog i alf hundra kort på brudparet camilla och patrick, dom var så vackra!, sen har jag shoppat enmassa där också har jag gjort en henna tato där vart skit nöjd den håller jätte länge :D<33
och idag har jag varit med nora gullet <33!
har saknat henne så jä*la mycket!
vi hade bäst!
och imorgon ska jag vara med ebba :D
och sen på eftermiddagen ska nora vara med oss :)<333

bäst hejdåååå<33
På bilden äre min henna tato :D<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

är det en tatuering eller?..

2010-07-29 @ 17:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0