kommer inte kunna blogga på jätte länge :(

hej bloggen :)

nu snart ska vi kanske åka till sälen D:
vi kom på det ny vi ska se´om det finns ledigt i två dagr nu i sälen :)
och på måndag har vi båkat att åka till gotland i två veckor
men om vi åker till sälen nu snart så är vi där på dagar då kommer vi hem på söndag
och sen på måndag åker vi till gotland haha det är mycket ;DDDDD
men kommer inte träffa nora på jätte länge :((
kommer inte kunna blogga på AS länge fyyyyyyyyyyyyyyy!
men om vi åker nu till sälen och kommer hem på söndag kvl
så bloggar jag på söndag och så ska jag försöka blogga lite på måndag :)<3
men jag kanske kan blogga när jag är gotland
pappa sa att farmor kanske hade internet
men ah det visar sig men jag hoppas att jag kan blogga dååååå!!!
hoppas hoppas hoppas<3!

hejdååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0