gotland :)<3

tjaaaa!
nu är jag i gotland har varit här i 3 dagar nu :D
bara för det så har jag inte kunnat blogga!
har haft såå himla myket att göra :)
vi har varit på krusmynta gården, det är ju en tradition att åka dit varenda år :D
köpte lite godis där :)
och vi har badat i havet massa!
och här är deeeeeet sååååååååå vaaaaaaarmt!!!!!!!!!
36 grader varmt i skuggan asså det är ju inte klokt :-o
guud vad varmt det var!
men man får ju inte klaga!!
älska gotland <3
och imorgon ska pappa på svensexa , så då ska jag mamma och mary åka till stan och shoppa lite :D
nu sitter jag här vid data n och äter sur citron ;S
haha men gott :DDDDD
sen ska vi kanske till fridhem det är också en tradition och se solnegången !
vi kommer att komma hem den 26 juli allts¨inte den hära månagen men nästa :D
men saknar miiiin nora :((<33333

HEJDÅ<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0