min dag <3

sorry att jag byter blogg design ofta :(
men det är såååå KUL!
hihih <3<3<3
ialf idag vare skola sluta 10 över 2 idag :(
och idag har vi fått vetat att vi söutar 10 över 2 imorgon också :O
uch fy men på lunch rasten gick jag och nora hem till mej och rasta charlie
min hund :D<3
efter skolan var jag med tonje och så ville net vara med :)<3
så då åkte jag tonje och net till kumlasjön :DDDD
bäst vare!
haha han som jobbade där i kiosken där han var så jävla snäll
haha han busa med oss hela tiden asså han var likadna som nicklas på haga fröken
och dte kändes som att jag hade känt han jätte länge
för jag kunde typ göra vad som helst med han
haha han var för skojig ;DDDD
och sen kl 7 åkte vi från kumlasjön för då stängde det ;)
och då var jag och tonje bara och vi gjorde ganska mycket
sen åkte tonje hem kl 8 :)
bäst var dagen :DD
hihih aja hejdå  <3<3<<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0