:)

Hejsan bloggich ;)
idag har jag varit med nora :D
vi fikade på sveas :)<3
bäst ;D
sen gick vi hem till mej :)
och gjorde en massa <3
och på lördag blire kräftskriva hos oss :D
ska komma runt 30 st :D<3
längtaaaaar :D
kommer bli en stor fest :)<3
hihihi :DDDDDDDDDD
 

Det var en rysk. tysk och Bellman. De skulle tävla om vem som kunde vara längst inne i en bastu.
Rysken började och han var i bastun i 20 min sen kom han ut.
Sen var det tysken, han var i bastun i 30 min, sen kom han ut.
Och sen var det Bellmans tur.
När han varit inne i bastun i ett helt dygn, så gick rysken och tysken in i bastun och sa:
- Kommer du inte ut snart?
Bellman:
- Nej, jag har fastnat med snoppen mellan plankorna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0