:D

hejsan <3
idag på morgonen gick jag upp och badade sen kl 12 gick jag till elsa :D
vi spionerade på oscar och en som heter isak
haha  för dom gick till fotbolls planen och då följde dom efter oss då frågade om vi ville vara public till dom
och då kom vi och jag filmade dom när dom spelade fotboll
haha och tog en massa kort sen gick dom hem
och vi gick också hem då mötte vi lollo och då skickade lollo ett sms till oscar, möt oss någonstans då kom dom till oss och vi var med dom :D
sen var oscar tvungen att gå hem så då var vi med isak en liten stund sen gick han också!
då var jag med lollo och elsa och vi gjorde en massa skoj
värsta bäst juue???<33
och imrogon ska jag kanske vara med nora älskling<33!
hejdåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0