bilder och nora<3

Tjaaaa bloggisch :D
i måndags så sovde nora hos mej till tisdag och i tisdags sovde jag hos henne till onsdag
haha värsta bäst :DD
skiiiiit flummigt ju! ;)
älskar dig bruden ;)<3
och mamma har anmält mej och nora till dansen för att nora ville också gå på dans så då hoppa jag av min dans och börjar på ny <3
älska DISCO!<3
tänkte lägga ut fortsättningen av bilderna jag la ut nu för nu har det fixat sig ;)<3
här kommer bilderna när dom dansar tryckare på bröllopet xD



 det var dom bilderna från gotland och bröllopet<3
orkar inte lägga ut bilderna med ebba jag och nora
gör det kanske senare i kvällen ;)<3
och då kommer nog en liten frågestund :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0